Prehod v nov blog

Zgodila se je preselitev bloga Hišne cerkve

Tako. Preselil sem večino vsebin s starega “bloga” Hišne cerkve, ki bo odslej naprej gviral kot opustel štrcelj. Glavni razlog: ta skupnost več ne obstaja kot “neodvisna” Cerkev, ampak deluje kot molitvena skupina znotraj Evangelijske krščanske cerkve Ljubljana, kot je bilo razloženo v tejle objavi.

Drugi razlog: večino tamkajšnjega gradiva sem tako ali drugače prispeval sam, zato je bolj jasno, če so stvari objavljene pod mojim imenom. V tistih redkih primerih, ko je besedila prispeval kdo drug, je zdaj takoj pod naslovom na to opozorjeno (“gostujoče pero” ipd.). Takšna ureditev bo od zdaj naprej omogočila, da objavljam zadeve, s katerim se drugi ne bi mogli poistovetiti. Skratka, objavljanje bo bolj “razvezano” in manj “cerkveno”. Za sprotne neumnosti pa vse vabim pred moj Facebookov zid.

Da ne bo tale objava čisto brez vsebine, pripenjam posnetek pridige na temo “Kaj je danes malikovanje”, ki sem jo imel pred nedavnim.

One thought on “Prehod v nov blog

Oddajte komentar

